Bävernostalgi

Nostalgi är helt bäverunderbart! Det är så fuktanskvärt härligt att drömma sig bort i minnen från förr. Den där härliga simturen, som blev en katastrof för att båten försvann. Eller hur du gång på gång försökte att få dina föräldrar att lägga märke till dina fula teckningar du var så stolt över.
Själv minns jag mycket tydligt när jag var liten, kanske runt 4-5 år, då brukade klättra upp i ett träd, och sitta där för mig själv. Iblan hade jag också med mig min docka, men oftast var jag själv. Jag pratade med mig själv. Läste sagor för mig själv, och så vidare. Sedan högg vi ner trädet. Jag grät. Ganska random kan man väl säga.

Men mitt absolut bästa tips för att bli riktigt jädra nostalgisk är väl att kolla på gamla bilder. Inget går väl upp mot att se sig själv som liten, ful och fet. Det var härliga tider det. Jaha, snart är man väl tant då. Det kommer att bli gött. Verkligen!




Min farmor, Barbro. Tyvärr är du död, men du är mycket fin ändå...
(jag har döpt min moped efter farmor, det är liten, tjock och långsam)



Jag lekte att mina hundar var fotomodeller. Jag har över 100
bilder på dem... kul...



För en gång skull längtar jag tills sommarn. Den kommer väl i
november eller något liknande... Hehe..........

Kommentarer
Postat av: Fjoll

Ahahahahahhahahahahahahahha din komentar på din farmor!! Kissade just på mig. JAG ÄLSKAR DIN BLOGG PUDDING

2010-05-08 @ 15:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0