BäverHej!

HEEEEEEEEJ!

Bloggen har varit lite nerlagt för vi har varit lite upptagna med att bevaka alla våra bävrar. Nej men seriöst, det är faktiskt sant. Men nu tänkte i alla fall jag försöka ta mig tid för att berätta lite roliga saker sådär!

Jag hoppas verkligen inte någon har undgått fenomenet - Lonley Island! Man kan väl säga att jag blivit lite bäverkär. De är så bäverunderbara. De har gjort sådana fantastiska låtar som Jizz In MY Pants, I'm On A Boat, Like A Boss med mera. De låtar som ni faktiskt måste lyssna in är:

Jizz In My Pants
I'm On A Boat
Like A Boss
The Bing Bong Brothers
Boombox
Cool Guys Don't Look At Explotions
Just 2 Guyz
We Like Sports
Lazy Sunday

Sedan vill jag och på dagens agenda ta upp man nog borde köpa sig en fisk. Det hade varit fint.










Japp...

RSS 2.0