Bävermums

ÅH VAD GOTT BURGER KING ÄR!

Det är faktiskt helt underbart att äta på BK när man inte varit där på länge. Burger King slår McDonalds med hästlängder! Det känns som riktigt kött på BK, och på Donken käkar man typ gummi. Man borde kanske unna sig snabbmat lite oftare...
Så jag uppmanar er, ät snabbmat mera, det är gött för själen!!!

Sedan måste jag också säga att jag upptäckt att choklad också kan vara mer än bara choklad. Det kan vara din bästa vän i dina mörkaste stunder. Det kan vara den finaste gåvan till någon. Choklad kan läka sår tror jag! Så nästa gång du känner dig svag, stolt, duktig, ledsen, pallra dig iväg till närmaste butik och köp en chokladbit så blir allt så underbart.

MERA CHOKLAD ÅR FOLKET!!!






Titta bara vad snygg man kan bli av choklad!



Fast ät inte ihjäl dig bara, då blir det jobbigt...




Förlåt, men jag googlede på unicorn och då kom den här fina bilden upp. Kunde inte motstå den, helt undebar!!!

Kommentarer
Postat av: Ninjagirl2000

Jag fullkomligt älskar bloggen.. Sluta aldrig!!!

2010-02-04 @ 20:56:27
Postat av: Juden

Åh tack ninja! Det lär inte hända.... (eeeehhhh) :)

2010-02-04 @ 21:59:41
Postat av: Anonym

burger king är galet mycket bättre. vegetarisk whopper är något alldeles särskilt.

2010-02-16 @ 22:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0