Bäverfight

Hej! Idag är det kallt ute...

Dagens ämne är slagsmål. Men det kommer också handla lite om ninjor och filmen Fight Club.

Jag måste bara börja med att säga att jag har aldrig varit med i eller om ett slagsmål. Nej nu ljuger jag, klart att jag har slagits med mina bröder men det är inte samma sak. Jag har aldrig slagit någon, med full kraft, i ansiktet. Ibland undrar jag faktiskt hur det känns, inte för att det skulle vara skönt, men lite spännande att veta. Så någon gång ska jag vara med i ett salgsmål, och slå någon i ansiktet.

Från slagsmål till ninjor nu. En av de coolaste sakerna jag vet är ninjor. Jag vet egentligen inte riktigt varför, men det är något hos dem som lockar mig något enormt. Om det hade funnits en gymnasielinje där man kunde gå ninjakurser hade jag varit där på två bäversekunder. Men om någon vet någoting alls om någon ninjakurs eller likanade måste ni kontakta mig genast!

Till sist ville jag bara säga att filmen Fight Club är en av de bästa filmerna jag har sett. Jag fullkomligt bäverälskar den. Om du inte har sett den MÅSTE du verkligen se den. Bäversjukt bra!
Citat från filmen:

"It's only after you've lost everything
that you're free to do anything."




Everyday Ninjas.




"I wanted to destroy something beautiful"



Random jag vet, men väldigt söt...

Kommentarer
Postat av: Maja

jag dör på honom i mittersta bilden...

2010-02-07 @ 17:34:55
URL: http://lettheworldspinmadlyon.blogg.se/
Postat av: Juden

MHM! man kan väl säga att han är en aningens snyggast!

2010-02-09 @ 10:09:41
Postat av: karamchand

fight club är så galet jävla bra. läs boken! den är nästan faktiskt bättre.

2010-05-05 @ 17:12:22
URL: http://karamchand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0