Bäversegt

Allt ät så bäversegt just nu. Skolan är bäverseg. Hemmet är bäversegt. Vädret är bäversegt. Reklamen på tv är bäverseg. Facebook är bäversegt. Inget är intressant allt är bara bäversegt. Alla är helt enkelt bäversega...

Fast jag kom på att 60-talet inte alls är bäversegt. Tvärtom snarare, bäverkul!
De fina medlemmarna i Beatles. Favorit beatles låten för dagen är, while my guitar gently weeps.
Modellen Twiggy är bäverfin! Hon är verkligen hur fin som helst.
Skådespelaren Johnny Depp föds, och blir en bäversnygg människa.
Till slut vill jag bara påpeka att 60-tals mode, är något av det snyggaste jag vet! BÄVERSNYGGT!









BÄVERMYS FÖR ÖGAT!!!

Kommentarer
Postat av: bäverelsa

ett riktigt bäverbra inlägg! måste berätta om all bäverskit som hände igår ha ha bäverjobbigt var det!! bäverpuss

2010-02-03 @ 12:21:17
Postat av: Juden

ååååh, det vill jag verkligen höra!!! hahahaha, var det kul då? hihihi, tänker bara på TKs inlägg HAHAHAHAHAHA. bäverköss

2010-02-03 @ 13:06:59
Postat av: karamchand

hade jag fått välja en tid att leva i hade jag valt 60talet.



fast å andra sidan, tänk på all bra musik som kom ut efter 60talet? det hade man ju inte då. synd.

2010-05-05 @ 17:15:54
URL: http://karamchand.blogg.se/
Postat av: Doris

jaaaa DOris <3 60tal!

riktigt nice blogg judith!!

2010-05-30 @ 13:30:37
URL: http://www.tofflor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0